Capannuni a Alfonsine (RA)
Alfonsine (RA)
N'ASTA Capannuni a Alfonsine (RA), Via dell'Artigianato 18 - LOTTO 1
U compendiu immobiliare chi si tratta è situatu all'internu dâ zona artigianali dû Cumuni di Alfonsine, a picca distanza dû centru citatinu. L'area è facili accessibili, ben servita dâ viabilità ordinaria e dotata di bona visibilità.
A superficie cumplessiva dû lotto è pari a mq 12.518, chi comprendi sia a superficie coperta chi di chidda scoperta.
L'immobile si compone di un capannuni destinatu a attività artigianali e produttivi di circa 6.434 mq, oltre a corte pertinenziale esclusiva.
L'accessu principali carrabili è situatu supra Via dell'Artigianato, attraversu cancello automatizzatu, affiancatu di un ingresso pedonali, puru chissu automatizzatu. Autri dui accessi carrabili, tutti e due cu apertura automatizzata, sunnu prisenti supra Via Don Pio delle Fabbriche.
U lotto, di forma quasi regolari, è completamente recintatu: a recinzione è custituita di muretto in cimentu armatu, sormontatu in parti da rete metallica fissata a paletti in ferru e in parti da ringhiera in metallu. U fronti supra Via dell'Artigianato è delimitatu di un muru continuu in cimentu armatu.
U fabbricatu si compone di dui porzioni principali: zona uffici, ubicata supra u lati nord-ovest, sviluppata supra tri livelli fora terra (piani terra, primo e secunnu); zona produttiva e deposito, sviluppata supra un unicu livellu, a eccezzioni di un soppalcu in metallu chi sovrastanti u laboratoriu.
A zona produttiva/deposito ha una superficie di circa mq 5.496 e risulta suddivisa in: locali pi lavorazione, imballaggio, lucidatura; laboratoriu e locali deposito; vani tecnici cu accessu indipendenti di l'esternu e tettoia. Al di sopra di u laboratoriu è prisenti un soppalcu in struttura metallica di circa 335 mq, accessibili tramite scala in cimentu armatu, utilizzatu comu deposito.
A zona uffici è accessibili direttamente di l'esternu, di u fronti supra Via dell'Artigianato, mediante porta in alluminio ubicata sutta u porticu, ed è collegata internamenti alla zona produttiva tramite porta REI. A distribuzione interna è la seguente: Piano terra, di superficie pari a circa 322 mq, suddivisu in sala d'attesa, ripostiglio, disimpegno, ufficio accoglienza, spogliatoi, servizi igienici, locale sgombero, dui uffici, ufficio direzionale cu bagno internu; Piano primo, di superficie pari a circa 130 mq, suddivisu in locale archivio, ufficio, vano aperto ad uso ufficio; Piano secunnu, di superficie pari a circa 128 mq, suddivisu in vano principali adibitu a ufficio, ma catastalmente e urbanisticamente cu destinazione "sgombero", ripostiglio perimetrali supra tri lati, picculu locale adibitu a cucina.
Pi quantu riguarda a corte esterna una porzione è pavimentata in bitume, destinata a parcheggi e ad aree di carico/scarico, un'altra parte è stata recentemente sistemata cu fondo in cimentu battutu, a restante area è sistemata cu stabilizzatu di cava, cu una superficie, al netto dell'area di sedime di u fabbricatu, pari a circa 6.677 mq. Sunnu prisenti puru una tettoia e la cabina elettrica.
Si fa presenti chi u capannuni è oggettu di cuntrattu di locazione commerciale di anni 6 cu inizio dal 01/02/2019 e rinnovo tacitu pi uguali periodu, cu canone stabilitu pari a € 100.000,00 oltre IVA annui.
Si precisa infini chi, all'internu dâ corte pertinenziale, sunnu prisenti tensostrutture provvisorie e impianti realizzati dall'attuali utilizzatori, da considerarsi di proprietà di lu stessu.
Catasto Fabbricati dû Cumuni di Alfonsine al Foglio 98:
Particella 478 - Sub 1 - Categoria D/8 - Rendita catastale € 29.078,00
Catasto Terreni dû Cumuni di Alfonsine al Foglio 98:
Particella 4878 - Qualità Ente urbano - Superficie 12.518 mq
Pi ulteriori informazioni consulta la perizia e la documentazione in allegato.
- Superfici: 6434
- Mq Corti: 6677