Abitaziun a San Nicandro Garganico (FG) - LOTTO 1
San Nicandro Garganico (FG)
Abitaziun a San Nicandro Garganico (FG), via III Boschetto 64 - LOTTO 1
Gli immobili risultan censiti al Catasto Fabbricati del Comune de San Nicandro Garganico al Foglio 54:
Particella 3409 - Sub 14-16 - Categoria A/2 - Classe 2 - Consistenza 11 vani - R.C.
€ 710,13
L’immòbil ch'ha una superficie total coperda de circa 457 mq. e scoperda de circa 83 mq., se svilupa su pü livell e, in particolar, un pian tera, un pian prim, un pian second (sottotetto) e un pian terz compüst da un terrazz praticabil, in part occupà da un local caldaia.
Alla proprietà se accede tramit ingress al civico n. 68.
Al pian tera, intrand sula destra, se accede allo studio privà con superfici util de 34 mq. e un’altezza de 4,40 m., collegà al sub 13 (anch’ess ogget de vendita e comunc megli descritt al
lot 02 e 03 in la perizia de stima). Dit local present anca un segond access dal civico n. 68, dotà de infiss in alluminio e saracinesca in metal avvolgibil elettricament.
El prim pian l’è costituit da un apartament a cui se accede tramit porta blindà. Se svilupa su una superfici util de circa 160 mq. e un’altezza de 2,80 m.
L’è compüst da un longo coridor a la cui sinistra se accede a un bagn e ai doi camer da let de cui un provist de un ulteriur piccol bagn con scaldabagn elettric. Sul lat opost vi son un soggiorn e un salott comunicant tra lor tramit un’ampia apertura posta al centr de ess. La sal da pranz l’è, anc, comunicant con un piccol cucin in muratura.
In fond al coridor vi l’è un ripostigl.
El segond pian l’è costituit da un apartament da la distribuzion simile a quell del prim pian. Anca ad ess se accede tramit porta blindà. Se svilupa su una superfici util de circa 160 mq. e un’altezza variabil, essend el solai de copertur costituit da un tet a falde inclinat. L’è compüst da un longo coridor central a la cui sinistra se accede a un bagn e ai doi camer da let de cui un provist de un piccol bagn dotà de tut i servizi igienic.
Sul lat opost vi son un soggiorn/cucin e un salott comunicant tra lor tramit un’ampia apertura posta al centr de ess. El soggiorn/cucin l’è comunicant con un piccol lavanderia.
In fond al coridor vi l’è un ripostigl.
El terz pian (terrazz) l’è costituit da un pian de copertur attualment compüst in part a tet e in part adibit a terrazz praticabil in cui vi l’è la presenza de un local caldaia. El terrazz praticabil ha una superfici de circa 53 mq. El local caldaia, ch’ocupa una superfici de circa 20 mq., ha una copertur realizzà in cement-amiant "Eternit" e, pertant, dovrà esser sottopost a le operazion de rimozion e bonifica.
El lot l’è provist de impiant idric fognant, elettric sottraci e de riscaldament autonom, con aness caldaia e element radianti in ghisa. El generador de calòr l’è situà nel local caldaia del terz pian e sodisfà l’inter stabl.