Aree edificabili a Roma - LOTTO 1
Roma
Aree edificabili a Roma, Località Acilia / Zona Collina INA / Zona via Tuscolana - LOTTO 1
El lotto l'è costitüì da trè sit distint e localizzà in trè contèst differènt dentar de la cità de Roma.
In specific, se tratta de una granda area localizzada in la zona sud-ovest de Roma (fraz. Acilia), posta oltra al Grand Raccord Anular, in direzion Fiumicino, nei press de la residenza estiva del President de la Republica e de la Riserva Naturale Statale Tenuta de Castel Porziano, con access da la via de Macchia Palocco.
L'area l'è priva de urbanizzazion primarie e secondarie, e no risulta edificada, a l'eccezion de qualchi porzion su cui insisten di fabbricad residenzial, in part vendü dalla società in bonis, e alter oggett de separada vendita de cui al present avvis.
De seguit se fornis, dunque, una sintetica descrizion dei singol immòbil/compless immòbiliar.
a. Terren in Roma – Loc. Acilia con access dalla via dei Pescatori/via della Tenuta Palocco
I terren, avent una superfìcie commercial de circa mq 1.300.000, ricaden nel Municipi X in località Acilia, in prossimità del comun de Fiumicino, post poc distant dalla tenuta estiva del President de la Republica de Castel Porziano, in prossimità de la direttrice che collega la capital a Ostia e Fiumicino. Gli insediament nella zona i è pressapoché a caratter residenzial, agricol, artigianal e commercial.
b. Terren in Roma – Zona via dell’Acquatraversa / via Cortina d’Ampezzo / via Sestriere
Se tratta de una area a forma collinar con una considerevol superfìcie de olter mq 470.000, confinant con Via Cortina D’Ampezzo e via Dell’Acqua Traversa, denominada anca "Collina INA", localizzada dentar del Parc dell’Insugherata, con tüt i vincol che ne conseguen, tra i qual la non edificabilità.
c. Terren ed accessor in Roma – via Biagio Petrocelli (zona via Tuscolana)
Se tratta de un terren e dò cabine elettriche de trasformazion attigue ma no dentar del perimetr, localizzade in Roma sud, press il Municipi VII. El sit confina con el compless direzional – produttiv ex ITALCABLE, adess totalment dismess.
L'area de proprietà del falliment l'è gravada da servitù de fatt e, quindi, no trascritta, el fond dominant ex ITALCABLE risulta de proprietad de società terze.
Gli immòbil risulten censì al Catast Fabbricad del Comun de Roma al:
Fogli 1074 - Particelle 343/1557/1847/331
Fogli 222 - Particelle /200/201
Fogli 1001 - Particella 290 - sub.2 e 3
I terren risulten censì al Catast Terren del Comun de Roma al:
Fogli 222 - Particelle 1/16/2/29/3/4/5/6/7
Fogli 223 - Particelle 10/11/12/13/17/18/19/20/4/40/5/6/7/8/9
Fogli 1074 - Particella 1848
Fogli 1001 - Particella 493