Appartamentu a Chieuti (FG) - DIRITTO DI USUFRUTTO - LOTTO 1
Chieuti (FG)
Appartamentu a Chieuti (FG), Strada Provinciale N. 44 - DIRITTO DI USUFRUTTO - LOTTO 1
Diritto di usufrutto pi la quota di 1/1 riguardanti all'appartamentu, a pianu terra, destinatu a abitazioni, ca cunsistì in tuttu lu pianu dû fabbricatu, situatu ntô Cumuni di Chieuti (FG), ca havi accessu di la Strada Provinciale N. 44 "denominata" Chieuti – Serracapriola – Torre Fantine snc., a mèzzu di strada privata cumuni, ca si dirama, chista, di la predetta Strada Provinciale n. 44, finu a raggiungiri l'aia/corte, di pertinenza cumuni cu àutri immobili, ca circonda l'intero appartamentu. Lu stessu è ubicatu in zona extraurbana/zona agricola a na distanza di circa Km. 1,8 di lu centru dû Cumuni di Chieuti (FG).
Dittu appartamentu si sviluppa in pianta a forma rettangolari irregolari, e è cunsistitu, ntô so' insemmu, di ingressu, soggiornu, cucina, n. 3 cammari da lettu, bagnu e disimpegnu. Attualmente ntô Catastu Fabbricati dû Cumuni di Chieuti (FG), l'appartamentu è censitu cu li seguenti estremi catastali: Foglio n. 28; - particella n. 79; - subalterno n. 1- categoria A/3 di classe 1; - consistenza: 6,0 vani; - Superficie catastale totale: mq. 131; - Superficie catastale totale escluse aree scoperte: mq. 131; - Rendita Catastale: € 340,86=; - Strada Provinciale N. 44 Serracapriola – Chieuti – Torrefantine sn; - pianu terra. Risulta di pertinenza cumuni la strada di accessu ca di la Strada Provinciale N. 44 cunduci all'aia/corte cumuni, nonchì la stessa aia/corte cumuni censita in catasto ntô foglio n. 28 – particella n. 79 – subalterno n. 3
Dittu appartamentu confina pi tutti li lati cu l'aia/corte cumuni in catasto censita ntô foglio n. 28 – particella n. 79 – subalterno n. 3 salvu àutri e migliori confini. L'impianto elettricu è collegatu a la reta pubblica; l'approvvigionamentu idricu avviene di un pozzu cumuni e lu scaricu fognariu avviene cu na fossa biologica. In particulari lu pozzu d'acqua, d'usu cumuni pro indiviso, è censitu autonomamenti ntô foglio n. 28 – particella n. 21 (ha. 0.00.12 – area rurali) e non risulta oggettu di pignoramentu.
Li cundizioni di manutenzioni e conservazioni, ntô quali versa attualmente l'appartamentu, sunnu di considerarsi mediocri picchì è interessatu di fenomeni di umidità dovuti a risalita d'acqua di lu sottosuolo e di fenomeni di condensa, ca hannu determinatu in tanti zoni lu degrado di l'intonacu e di lu stratu di dipintura; lu stessu, puru, è interessatu di la presenza di crepe e lesioni ntô ambienti ingressu – soggiornu sia supra la muratura portanti ca supra lu pavimentu. L'appartamentu è, pertantu, bisognevoli di generali interventi di manutenzioni straordinaria atti, chisti, a ripristinari la funzionalità e la sicurezza. L'appartamentu pignoratu è attualmente privo di lu certificatu di agibilità e di l' Attestatu di Prestazione Energetica.
- Sup. cummerciali: 131.4
- Superfici: 131.4