A vendita si fa nello stato di fatto e di diritto unni u beni si trova, senza eccezioni, sollevannu la Procedura di ogni responsabilità.
Si raccogliono manifestazioni di interesse finu a l'ore 13 di lu jornu 10.9.2022.
Le manifestazioni di interesse hannu a essiri presentate in modalità telematica e inviate all'indirizzu pec di la procedura f59.2022milano@pecfallimenti.it.
La proposta di acquisto ha a essiri scritta su carta intestata di l'offerente, corredata di lu numiru telefonicu, indirizzu email e cunteniri tutti i dati anagrafici di lu soggettu offerente, l'importo chi si voli offriri e le modalità e i termini di pagamento pi lu prezzu, non superiori a dieci jorna di la data di aggiudicazione, senza possibilità di proroga, data e firma in originale.
E' necessariu allegari visura camerale di l'offerente, si è persona giuridica, e documento di identità e codice fiscale di lu firmatariu di la proposta, cu certificazione di li puteri. Si è persona fisica, è sufficiente lu documento di identità e lu codice fiscale.
La presentazione di la manifestazione di interesse e di la successiva offerta comporta la conoscenza di stu avviso e di l'autri documenti allegati e costituisce accettazione di li cundizioni di la vendita.
In casu di pluralità di offerte si avvierà na gara competitiva tramite asta a partiri di lu prezzu megghiu.
Entro 5 jorna di la scadenza di lu termine, li interessati riceverannu di la procedura na comunicazione a mezzo pec unni sarà comunicatu l'esito di la propria manifestazione di interesse e unni sarannu cuntenuti li indicazioni pi la partecipazione a la gara, e la data e l'ora di la stessa.
L'aggiudicatariu ha a versari lu prezzu cu bonificu bancariu intestatu a la Procedura, entro lu termine di dieci jorna di la provvisoria aggiudicazione, senza possibilità di proroga, ne li forme chi saranno indicate in sede di aggiudicazione.
L'aggiudicatariu si farà carico di tutti li oneri e di li spesi pi la stipula di l'atto.
Sò a carico di la procedura fallimentari li spesi di cancellazione di li gravami.
U presentu invitu a manifestari interesse veni reso pubblicu mediante pubblicazione pi estratto, pi na vota SUL PORTALE VENDITE PUBBLICHE.
Pi informazioni rivolgiti a lu Curaturi, avv. Carmela Matranga, all'indirizzu mail cmatranga@avvocatomatranga.com