Lavurazzion tessil - Macchinari lavurazzion filaa e arredi
Liquidazion Giudizial n. 11/2023 - Tribunale de Prato
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vendita macchinari e attrezzature per la lavurazzion de filaa, oltre a specchi per tessut, orditoio automatic e arredi per uffici
Per ulterioi informazion consultà i singul schede lotto
I lotti i è venduu vist e piaciù nel stat in cui i se troven. La vision l'è raccomandada.
Per tüt i lotti present in asta ad eccezion dei lotti :
"Combinazion 5"- "Combinazion 7"- "Combinazion 8" e dei lotti 95-96-97-99 e 101, la presentazion dell’offerta la comporta la conoscenza del contenut de la Circolare del Tribunale de Prato emessa in data 6 dicembre 2022 (prot. 240/2022) pubblicada sul relativ sit e de assumes i relativ obblighi.
L’acquirent el dovrà sottoscrive, prima del perfezionament de la vendita, espressa impegnativa a provved in ordine alla relativa riparazion entro el termin de di sessanta dalla vendita.
Al termin de l'asta, per le migliur offerte ricevude sota el prezz de riserva, l'aggiudicazion la sarà soggetta ad approvazion da parte dei organi de la procedura.
El prezz de riserva l'è indicà nella scheda lotto. Offerte sensibilment inferiori al prezz de riserva i avran men probabilità de vess tenude in considerazion per un'eventual aggiudicazion. Più bassa quindi sarà la differenza tra l'offerta presentada e el prezz de riserva, più alta sarà la possibilità de aggiudicazion.
Offerte uguali o superiori al prezz de riserva i determineran l'aggiudicazion provvisoria del lotto.