Lavorazzioni tessili - Macchinari pi la lavorazzioni di filati e arredi
Liquidazzioni Giudiziali n. 11/2023 - Tribbunali di Prato
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vennita macchinari e attrezzaturi pi la lavorazzioni di filati, oltre a specchi pi tessutu, orditoiu automaticu e arredi pi ufficiu
Più infurmazzioni consultari li singuli scheddi lotto
Li lotti sunnu vennuti visti e piaciuti ntô statu unni si truvanu. La visioni è raccomannata.
Pi tutti li lotti prisenti n'asta eccettu pi li lotti :
"Combinazioni 5"- "Combinazioni 7"- "Combinazioni 8" e pi li lotti 95-96-97-99 e 101, la prisintazzioni di l'offerta comporta la cunniscenza di lu cuntenutu di la Circulare di lu Tribbunali di Prato emessa n' data 6 dicembri 2022 (prot. 240/2022) pubblicata supra lu relativu situ e di assumirisi li relativi obblighi.
L'acquirenti avrà a firmari, prima di lu perfezionamentu di la vennita, espressa impegnativa a pruvvediri n'ordini a la relativa riparazzioni intra lu termini di sessanta jorna di la vennita.
Alla fini di l'asta, pi li megghiu offerti ricivuti sutta lu prezzu di riserva, l'aggiudicazzioni sarà suggetta ad approvazzioni da parti di l'organi di la prucedura.
Lu prezzu di riserva è indicatu ntâ scheda lotto. Offerti sensibbilmenti inferiori a lu prezzu di riserva avirannu menu probbilità di essiri tenuti n'cunsiderazzioni pi un'eventuali aggiudicazzioni. Cchiù vascia quindi sarà la differenza tra l'offerta prisintata e lu prezzu di riserva, cchiù àuta sarà la pussibilità di aggiudicazzioni.
Offerti uguali o superiori a lu prezzu di riserva determinirannu l'aggiudicazzioni pruvvisoria di lu lotto.