n. 2 stampe de riproduzion antighe numerade e colorade ad acquarell a man su carta de mezz spessur protette da vedro e corredada de passe-partout dorà e cornice in legn.
Tutte e do tratte da una de le edizion "Dei Discorsi" del medico senese Pietro Andrea Mattioli (1501-1578), opera rinascimentala botanica antica de grandissima importanza viste le soe olter sessanta edizion in lengue diverse. El volum, publicà per la prima volta in volgare italian nel 1544 e in lengoa latina nel 1554, l'è restà un punt de riferiment fondamental per i studios de botanica almen per tutt el XVII secol.
El testo, universalment conosciù con el titul latin "Commentarii in sex libros Pedacii Dioscoridis Anazarbei de materia medica", l'è arricchì da un migliaio de imagini xilografade, tavole numerade de grand dimension e elevada accuratezza e precision, derivant dall'osservazion dal ver de le piante, disegnade da Giorgio Liberale da Udine e incise su legn da Wolfgang Meyerpeck, incisore tedesco.
Soggetti : "1284 - Consiligine, overo elleboro falso" e "417-Formento Indiano"
Epoca: risalent tra el termin de la seconda metà del secol XIX e la prima metà del secol XX
Stato conservativ: tutte e do le stampe risulten integre ma in evident stato de usura e degrado e gh'è present evident macchie de muffa su tutta la superfice - rif. Vano salone II stanza 9
Ora del server Mon 05/05/2025 ura 07:07 | Europe/Rome
- Tute le categurie
- Tute le aste
- Calendari
- Selezionaa da Gobid
- Anuns
- Com participare ai ast
- Vendi con nòi
- Listì de prezi
- Manuaal operativ
- DUMANDE FREQUENTI
Gestore delle Vendite Telematiche e Sito de Pubblicità autorizzato dal Ministero de la Giustizia