Macchinari e utensili
Liquidazion Giudizial n. 31/2023 - Tribunale de Siena
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vendita macchianri e utensili da laurà come cabina de verniciatura, scaffalature e banchi da laurà
Per ulterur informazion consultà i singui schede lotto
I lotti i è vendù visti e piaciù nel stat in cui i se troven. La vision l'è raccomandada.
Eventual adeguament dei ben a tute le normative vigent ed in particular a quel de prevenzion, sicürezza cossì come quel riguardant la tutela ecologica ed ambiental e – püsè in general – a le normative vigent saràn esclusiv carich del acquirent che ne sopporterà qualsiasi spesa con esoner del cedent da qualsiasi responsabilità al riguard. Eventual ben strumental no rispondent a le normative attualment vigent in materia, ove compres nel inventari, verran considerà oggett de la vendita unicamen qual ben "da rottamà", con esclusiun de qualunque responsabilità de la Curatela per l'ipotesi de utilizzo dei stess da part del cessionari. In particular, per i eventual ben no conform a le normative sulla sicürezza, privi de marchio CE, l'è fatt obblig all'aggiudicatari de procedur, a propria esclusiva cura, oner e risch, alla lor messa a norma ovvero, nel cas in cui no risulta possibile, al lor smaltiment nelle forme de leg.
Al termin de l'asta, per le migliur offerte ricevude sotto il prezz de riserva, l'aggiudicazion sarà soggetta ad approvazion da part dei organ de la procedura.
Il prezz de riserva l'è indicà nella scheda lotto. Offerte sensibilment inferior al prezz de riserva avràn men probabilità de esse tenude in considerazion per un'eventual aggiudicazion. Püsè bassa quindi sarà la differenza tra l'offerta presentada e il prezz de riserva, püsè alta sarà la possibilità de aggiudicazion.
Offerte ugual o superior al prezz de riserva determinaran l'aggiudicazion provvisoria del lotto.