Macchinari e utensili
Liquidazione Giudiziale n. 31/2023 - Tribunale di Siena
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vendita macchianri e utensili da lavoro come cabina di verniciatura, scaffalature e banchi da lavoro
Pi cchiù nfurmazzioni taliari li schede di ogni lotto
Li lotti sunnu vinnuti taliati e piaciuti comu sunnu. La visioni è cunsigliata.
Eventuali adattamenti di li beni a tutti li normativi vigenti e in particulari a chiddi di prevenzioni, sicurezza accussì comu chiddi riguardanti la tutela ecologica e ambientali e – cchiù in generali – a li normativi vigenti sarannu esclusivu caricu di l'acquirenti ca ne sopporterà quarsiasi spisa cu esonero di lu cedenti di quarsiasi responsabilità a riguardu. Eventuali beni strumentali non rispondenti a li normativi attualmente vigenti in materia, unni compresi nell'inventario, verrannu cunsiderati oggettu di la vendita unicamente quali beni "da rottamare", cu esclusioni di qualunque responsabilità di la Curatela pi l'ipotesi di utilizzu di li stessi da parti di lu cessionario. In particulari, pi li eventuali beni non conformi a li normativi supra la sicurezza, privi di marchio CE, è fattu obbligu all'aggiudicatario di procedere, a propria esclusiva cura, oneri e risicu, alla loro messa a norma ovvero, nel casu in cui non risulta possibile, al loro smaltimentu nelle formi di liggi.
Alla fini di l'asta, pi li migliori offerti ricevuti sutta lu prezzu di riserva, l'aggiudicazioni sarà soggetta ad approvazioni da parti di l'organi di la procedura.
Lu prezzu di riserva è indicatu nella scheda lotto. Offerti sensibilmente inferiori al prezzu di riserva avrannu menu probabilità di essiri tenuti in considerazioni pi un'eventuali aggiudicazioni. Cchiù bassa quindi sarà la differenza tra l'offerta presentata e lu prezzu di riserva, cchiù alta sarà la possibilità di aggiudicazioni.
Offerti uguali o superiori al prezzu di riserva determinerannu l'aggiudicazioni provvisoria di lu lotto.