Furnituri pi edilizia
Liquidazzioni Giudizialen. 3/2024 - Tribbunali di Firenze
ASTA A OFFERTA LIBERA
In vennita attrezzaturi pi pruduzzioni manufatti in cementu e laterizi, comu casseforme e mesculaturi, oltre a piastrelle
Più infurmazzioni consultari li singuli schede lotto
Li lotti sunnu vennuti visti e piaciuti ntô statu unni si truvanu. La visioni è raccomandata.
Eventuali adeguamenti di li beni a tutti li normativi vigenti ed in particulari a chiddi di prevenzioni, sicurezza così comu chiddi riguardanti la tutela ecologica ed ambientali e – cchiù in generali – a li normativi vigenti sarannu esclusivu caricu di l’acquirenti ca ne sopporterà quarsiasi spisa cu esonero di lu cedenti da quarsiasi responsabilità a riguardu. Eventuali beni strumentali non rispondenti a li normativi attualmente vigenti in materia, ove compresi nell’inventario, verranno considerati oggettu di la vennita unicamente quali beni "da rottamare", cu esclusioni di qualunque responsabilità di la Curatela pi l’ipotesi di utilizzu di li stessi da parti di lu cessionario. In particulari, pi li eventuali beni non conformi a li normativi supra la sicurezza, privi di marchio CE, è fattu obbligu all’aggiudicatario di procediri, a propria esclusiva cura, oneri e risicu, a la so messa a norma ovvero, nel casu in cui non risulti possibile, a lu so smaltimentu nni li formi di liggi.
Al terminu di l'asta, pi li migliori offerti ricevuti sutta lu prezzu di riserva, l'aggiudicazioni sarà soggetta ad approvazioni da parti di l'organi di la procedura.
Lu prezzu di riserva è indicatu nni la scheda lotto. Offerti sensibilmente inferiori a lu prezzu di riserva avrannu menu probabilità di essiri tenuti in considerazioni pi un'eventuali aggiudicazioni. Cchiù bassa quindi sarà la differenza tra l'offerta presentata e lu prezzu di riserva, cchiù alta sarà la possibilità di aggiudicazioni.
Offerti uguali o superiori a lu prezzu di riserva determineranno l'aggiudicazioni provvisoria di lu lotto.