Opifici ad Acquaviva Picena (AP), via Leonardo Da Vinci - SUB 11
L'immòbil l'è registrà al Catast Fabbricati del Comun de Acquaviva Picena al Foglio 6:
Particella 939 - Sub. 11 - Categoria D/1 - R.C. € 2.268,00
I bè in oggetto fan part de un compless immobiliare produttiv a schiera. L'è compòst de dò livèll: el pian tera, seminterrato, con facciada d’ingresso rivolta a sud e el pian prim, completament fòra tera, con facciada d’ingresso a nord. I local che, unitament al lastrico solar, costituisc el cespite stimà, i è collocà al pian prim. La strada de servìzi perimetrala all'edifici la corre a livèl del pian tera nel tratto a sud e a livèl del prim pian nel tratto a nord. I local in oggetto i è pertant accessibili direttamente dall'estern, dal tratto nord dalla strada che corre alla stessa quota del pian de calpestio.
El lastrico solar l'è minga accessibile mediante strutture fisse de collegament.
Entrambi i se presenten con un'esposizion a nord de la facciada principal e finestre a nastro vers sud.
L'immòbil l'è stà realizzà in c.a.p. con copertura piana in tegoli prefabbricati. Entrambi i unità immobiliari i è completament ultimate, e dotade de servizì igienici.
I servizì igienici i è dotadi de sanitari in ceramica e rivestidi con piastrelle in monocottura. La finitura de soffitti e pareti l'è in intonaco civil liscio tinteggià a tempera.
La pavimentazion l'è in calcestruzzo de tipo industrial.
Se fa presente che l'acquirente l'è anca tenù a corrispondere alla Procedura l'importo de Euro 2.000,00 a titolo de recupero delle spese condominiali.
L'immòbil l'è oggetto de contratto de locazion con scadenza al 17/02/2026 e con disdetta entro 6 mesi dalla scadenza.
Per ulteriori informazioni consultà la perizia e la documentazion in allegato.
Superfìcie: 292